Vilken dag, vilken dag.

Grym kväll igår, vill jag bara börja med att säga. Idag mår jag mindre bra, kan jag tillägga. ;) Har iallafall tagit mig hem ifrån Trollhättan och världens gulligaste Emelie som jag fick sova hos inatt. (Eller fick och fick, jag däckade där....inatt följde jag "jag sover där jag somnar"...)
Kvällens enda riktiga miss var att jag bröt en nagel, de förstörde stämningen för mig lite. ;)

På vägen hem i bilen blev vi förföljda av polisen, satt och skakade av rädsla både jag och Pärre. Vi gick in på ica när vi kom hem till Uddevalla och blev intervjuade av Bohuslänningen angående vilket kött vi köper och om vi bryr oss om hur det produceras. Vi svarade "fel" enligt gubbarna som ställde frågorna så antagligen kommer de att helt förvränga våra svar och dessutom välja den fulaste bilden. Ne, inte är jag bitter inte. Haha!

Nu ska jag och Pärre tagga inför att plugga med en film, vi tar liksom belöningen före pluggandet istället för tvärtom. ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0