Bästa igår.

Jag kan inte somna om. Har istället bestämt mig för att kila ner till affären och handla potatis så jag kan göra egen potatissallad, enligt mammas recept. Världens godaste. Sen tänker jag ligga här i sängen, ha värsta chill-bakfylledagen och sedan bege mig mot Uddevalla ikväll senare ikväll när jag faktiskt vågar köra.

Tänkte lista bästa sakerna igårkväll iallafall, för att muntra upp mig lite.

• Veronica Maggio. Självklart. Vad kunde vara bättre?
• Mitt partyhumör inne på BS, haha. Sjukt kul ju. Sara gillar liksom de stället, kände de där knepiga människorna med tatueringar och tofsar i skägget. Haha, och så står jag brevid. Blond, rosa naglar. Hahaha. Jag dör vad kul det var.
• Taxiresan hem, okej, tårarna rann väl hela vägen så sååå himla kul var det inte. Det roliga var att de står en kö på typ 30 pers som väntat pä taxi, antagligen rätt länge. Vi går upp framför dem och hoppar in i första bästa bil, där ska även två killar med. Killarna ska till Göteborg. "Släpp av oss på vägen, det är ändå den vägen man kör mot Göteborg", säger Sara. Hahaha. Kanske en viss omväg? ;) Men, har man råd att pröjsa taxi Trollhättan - Göteborg kan man gott bjuda två fattiga brudar på taxi hem klockan halv fyra på natten.

Äh, sen kommer jag inte på något mer. Men jag ska gå och handla nu. Ha de göööött!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0