Dagen, än så länge

Hej!!
.
Jag har fått  gjort en hel del av sakerna på dagens ToDo lista. Så här har min dag sett ut:
.
- Klockan ringde 08:00. Jag funderade på om jag skulle snooza lite eller somna om, men var så stört kissnödig så jag var liksom tvuuuuungen att gå upp på toa. När jag ändå var uppe kände jag att det var onödigt att gå och lägga sig igen. Duktigt.
- Jag lagade frukost; kokte ägg som jag mosade på mitt hembakade bröd och drack både juice och te till. Hoppade in i duschen och åkte sedan till Trollhättan.
- Städade Mjölbys lägenhet (plockade iordning) och diskade. Satte ut foton på lite olika ställen i lägenheten, de får stå där tills han kommer hem och sätter upp tavelhyllorna som jag har köpt. Jag och betongborrar går inte ihop nämligen.
- Åkte till Kåren, skrev på senaste protokollet och hämtade min ugnsform som stått där sedan sexets julphest i december. Kände att det var på tiden liksom.
- Stack till affären, handlade ingredienser till lasange och lite annat nyttigt.
- Solade solarium. Det behövdes.
- Tog en cigg med Janet. Det behövdes också. <3
- Kom hem, satte upp nya väggord i mitt sovrum. Carpe diem, står det. Nu kommer jag ha ångest varje morgon när jag vaknar och bestämmer mig för sovmorgon istället för att göra något vettigt. Perfekt.
- Färgade håret! Mörkbrunt! Herregud, jag trivs som tusan. Faktiskt. Jag kommer säkert ha det så här i en vecka eller något. ;)
- Lagade lasange som blev AAAAASGOOOD!
- Fixade mina naglar, nu är dom helt naturella igen, lagom långa och lackade i genomskinligt nagellack. Det känns rätt bra. Även fast jag säkert kommer springa tiill Katten om en vecka och be henne fixa mina naglar igen.!
.
.
Jag har fått gjort mer idag än vad jag har fått gjort på svinlänge. Och dagen är inte slut än, hur ska jag orka? ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0