För länge, länge sen...

Jag åkte en snabbis ner till Stenungsund för att hämta mina älskade hängsleshorts hos Anki, dom har legat där sedan i maj, hehe. Jag lånade Pärres bil ner och körde fort och lyssnade på gammal musik och drömde mig bort till gamla tider.. När jag var sjutton år, åkte bil med min pojkvän och bara levde livet. Vi lyssnade på extrem fjortismusik och tänkte inte på framtiden för fem öre.
.
Så vill jag leva igen. Bara åka bil till vart-som-helst och inte tänka på morgondagen.
.
.
.
Seriöst, världens sämsta musik egentligen, men shiiiiiit vad glad jag blir utav de här låtarna. Önskar jag var 17 igen och inte hade ett enda problem på jorden.
Iallafall, ikväll vill jag ut och dansa loss - får se om jag orkar ta mig till Trollhättan redan ikväll eller om jag ska gå lös i Uddevalla ikväll...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Va olika det kan vara, när jag var 17 hade jag den absolut värsta tiden i mitt liv och jag dör hellre än genomgår det igen :P

2011-07-15 @ 17:03:27

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0