Hej, godmorgon och döda mig. Jag gick ut i...

img_0790 (MMS)

Hej, godmorgon och döda mig. Jag gick ut igår. Det var ju dumt. Tre-fyra glas vin och två öl och jag mår som en gris redo för slakt idag. Fin jämförelse, kände jag. Nä, men seriöst. Jag kanske inte överlever den här dagen. Det kan hända att jag dör av mina egna spyor. Eller så kan de hända att jag drunknar i toalettstolen. Äuhm, nej. Jag överlever nog ska ni se, va lugna bara. Det löser sig. Jaja, gårkvällen var bra iaf, förfest hos Alexandra. Träffade Svante, haha. Oj, herregud! Älskar att vara nykter och få höra om alla han erövrat de sista. Kändes som en bra start på kvällen. Undra hur man tänker när man berättar sånt för sitt ex, är man ute efter att förstöra hennes kväll då? Speciellt med att avsluta; jag är jättekär i dig, men det spelar ingen roll... Okej, säg det inte då?! Äh, nu blev de för personligt här igen. Tillbaka till kvällen igår, jag och gänget från Alex förfest gick ner till Butlets öltält, träffade alla goingar från Sexet och sedan träffade jag Blomman och hängde med han resten av kvällen. Så, så var det med det. Bra kväll så. Nu ska jag somna om något timma innan jag sticker ner till Kåren. Puss.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0