I <3 Harry

Jag har börjat skriva inlägg tusen gånger ikväll, men antingen blir de alldeles för känsligt eller så blir det bara ett sånt där "idag har jag jobbat blablablabla"-inlägg och jag pallar inget av dem ikväll.
Iallafall så sover jag hos Pärre ikväll. Har sett på två Harry Potter filmer och käkat godis. Lipar ni till Harry Potter?! Jag gör, helt sinnes! Tårarna sprutade när han Professor Bubblegum (minns inte namnet, men de låter som Bubbelgum typ) dör i femte filmen. Alltså, de är lugnt att berättar att han dör, för filmen är från 2009 och har ni inte sett den än och vart som jag och gått starkt emot Harry Potter tidigare och missat GRYMMA filmer får ni skylla er själva.
Näpp, nu läggdags i Pärres soffa. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Om jag någonsin gråter till harry potter så är det för att det är värdelös skit :P

2011-07-14 @ 22:54:36
Postat av: Emelie

Svar: Hahahaha!! Men han är ju sååå söt!!

2011-07-15 @ 09:41:18

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0