Ikväll tänkte jag överraska Pärre med midd...

img_8891 (MMS)

Ikväll tänkte jag överraska Pärre med middag när han kommer hem, som tack för att han låter mig "bo" här. Alltså, han vet om att han ska få middag, men vet inte vad. Jag tänkte fläskfilé Provencivalavsksns (jag kommer inte ihåg de där sista namnet så jag går på en liten chansning :p), men det är iallafall en rätt med fläskfilé och typ stekt potatis och vitlökssmör i ugn. Kan bli rätt coolt va? Sen tänkte jag slänga ihop en liten sallad till detta också. Kan nog bli smaskens va? Yes. De tror jag också. Promise to uppdatera er ikväll om resultatet... Jag vet att ni är lika spända som jag, minst. Mohahaha!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0