Lös de bara

När man ligger hemma så här blir de lätt rätt trist, jag behöver fler bloggar att läsa. Det är kasst att alla superbloggerskor inte uppdaterar bättre - bara för att det är sommar.
Nu tycker jag att vi gör såhär: Pernilla - du skaffar din en blogg! Jag vill läsa om hur det går för dig med bebisen varje dag. Kattis - kom igen! Jag älskar hur du tänker i olika situationer. Bara att skaffa en blogg så jag får "lära känna dig" bättre.

Ni kan se de här som en order om ni vill, säg till mig när ni startat upp era bloggar! Puss!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha! Jag antar att du menar mig och har ett fånigt flin på mina läppar nu! :D jag har "alltid" bloggat och slutade för ett tag sen. Har funderat på att börja igen... kanske tar det som en order ;P

2011-07-20 @ 16:33:53
Postat av: Emelie

Svar: Klart att jag menar dig! Seså, sätt fart, sätt fart! ;)

2011-07-20 @ 17:06:49
Postat av: Pernilla

Jag kommer aldrig börja blogga :P Du får helt enkelt komma hit och hälsa på honom! :) du är så välkommen så!

2011-07-20 @ 19:24:35
Postat av: Emelie

Svar: Tusan också, PP! Men jag får komma ner och hälsa på snart då, måste ju få se den lilla underbara.. <3

2011-07-20 @ 20:07:33

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0