Mjölby har sagt till mig att jag måste slu...

img_3474 (MMS)

Mjölby har sagt till mig att jag måste sluta ta kort på mig själv på morgonen och mobilblogga med - jag ser så förskräcklig ut då, tycker han. Men ni vet väl vad jag är, just det - en rebell!! Mohahahaha!! I övrigt inte mycket, sov hos Pärre inatt igen och somnade faktiskt i någorlunda tid, mina sömnproblem kanske håller på att lägga sig? Mardrömmarna är dock lika illa som vanligt och inatt vaknade jag och skrek "Svante!!!!" rakt ut. Jag tror jag drömde att han dog, för tårarna sprutade och jag kunde inte somna om på ett par timmar då, utan kollade på Djungelboken två gånger. Men nu är jag vaken, pigg och redo för en ledig dag i solen. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: stewis

åh va jobbigt det låter, med mardrömmarna. Jag hade liknande för några år sen, vill du ha tips på hur i alla fall mina försvann?

2011-07-11 @ 08:24:05
URL: http://stewis.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0