Om igår.

Gårdagens bästa:
Igår trodde jag nämligen att jag hade en dålig dag, men när jag utvärderade den visade det sig att den var rätt bra ändå. Detta pga:

• Jag hade en äckligt jobbig dag på jobbet (fick tillochmed HALSA en liten chokladmilkshake - tänk kalorierna i den - för att få mig en sockerkick och inte banka Hamandus gul och blå när han drev med mig och bytte radiokanal) Nu till det positiva med denna punkt: Jag stod ut hela dagen på jobbet, fick gå hem tidigare om jag velat, men gjorde det inte. Duktig tjej.
• När jag kom hem från jobbet hade jag fått fyra räkningar. OCH JAG VALDE ATT BETALA DEM MED EN GÅNG, vilket innebär att nästa månads räkningar kommer ligga på cirkus två-tre tusen. Jag är awesome.
• Jag ringde två söta samtal, skönt att få sådana gjorda. Ni vet, sånna samtal till jobbiga personer som man drar sig för att ringa. Nu är det iallafall gjort, bra!


Okej, när jag läser det så här i efterhand så känns ju inte dagen supergivande precis. Men det räckte iallafall för att göra min dag, och jag är nöjd. Nu ska jag göra denna dagen ännu bättre än gårdagen. Oooh, positiva människa!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0