På egna ben

Alltid när jag har brytit upp med någon kille och blivit sårad har jag - under alla år faktiskt - peppat mig själv med den här låten. Den här är liksom det sista steget. När jag kan lyssna på den här och inte liksom känna "nej, jag vill inte, ta mig tillbaka *störtlip* snälla, jag vill *störtlipar ännu mer* snälla, jag gör vad som helst *snörvel och snyft*" så vet jag att jag är redo att gå vidare. Idag har jag hunnit tänka, bearbeta och kommit fram till hur nöjd jag är. Så himla skönt.

Jag älskar den här låten, för den får mig att känna mig stark, lycklig och redo för nya möjligheter i livet.


Sen så är ju Carola en av de vackraste kvinnorna på jorden också. Jag ska bli som henne när jag blir stor - fast mindre känd, mindre rik och med sämre sångröst.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0