Positiva saker med att somna innan tolv: -...

img_6762 (MMS)

Positiva saker med att somna innan tolv: - Förhoppningvis är man utvilad dagen efter. Negativa saker med att somna innan tolv:  - Jag vaknar klockan fucking FYRA på morgonen och har fortfarande inte kunnat somna om. Kul. Nej. I övrigt händer det inte mycket, jag har hittat en ny app till telefonen som gör om bilder. Jag är alltså inte så där guldassig egentligen. Bilden är förresten från i måndags då vi hade midsommarfesten - så det är inte så att jag sitter sminkad, med lockat hår och pooosar i sängen just nu. Ville egentligen ha en bild från "just-this-moment", men när jag såg hur bilden blev bestämde jag mig (FÖR ER SKULL) att lägga upp en gammal istället. Jag vill ju inte skrämma bort er. Eeeh, så. Om jag skulle ta och försöka sova? Som att jag inte redan har försökt.... Om jag skulle ta och sätta mig med ekonomistyrningen? Den har hjälpt mig att somna flera gånger innan. Älskade sömnmedel. Äh, godnatt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0