Säg hej till mitt nya jag. Blåögd och mörk...

img_9091 (MMS)

Säg hej till mitt nya jag. Blåögd och mörkhårig. Håret är skitmörkt verkligen, men jag gillar det. Ögonen trivs jag väl med sådär, de är mina äkta men jag tycker att jag passar bättre i bruna egentligen. Fast när jag matchade bruna ögon med de mörka håret såg jag typ ut som en rysk hora så jag hade inte så mycket val ;) Hahah! Jag kommer förresten behöva lägga halva min lön på solariet. Jag ser ju ut som ett levande lik! ;) Men i helhet så gillar jag verkligen det här. Jag behövde förändring, något nytt. Så att först göra om hela lägenheten med nya färger och sedan håret känns skitbra. Som en ny människa nästan. Nu får vi bara hoppas på att det inte är sant att "blondiner har roligare". Då sitter jag i skiten.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0