Sömn, jag behöver inget sömn...

Tjena!
Jag jobbar nu igen. Är trött som ett as, somnade nog vid fyra. Jag sover inte längre nämligen. Kan inte. Helt sjukt. Det är värst på vardagarna för då måste jag ju upp dagen efter, eller de helger jag jobbar då. De är inte de att jag är så rädd nu, men det går inte att somna. Jag ligger bara vaken och stirrar upp i taket, i väggen eller ut genom fönstren. Tänker inte på något annat än att somna, men det går inte. Förhoppningsvis somnar jag tidigare inatt när jag inte sovit.. Eller nått. Jaja. Intressant inlägg, jag riktigt ser hur intressesmurfarna dööör av nyfikenhet. Not. Nu - in och jobba igen.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0