Söndagskväll

Ojoj.
Vilken dag på jobbet, hela helgen har varit skittuff faktiskt och det känns underbart  att vara ledig nu i två dagar. Nu kommer det jobbiga, vad ska jag göra ikväll?
Vid tre var jag aspepp på att åka ner till Stenungsund och gå på Söndagsklubben med Anki typ. Nu känner jag mest att jag är skitseg. Men samtidigt vill jag ju verkligen ut efter min tuffa helg... Men åååh så skönt att bara ligga hemma i min fina lägenhet, ta ett fotbad och bara ta hand om mig själv. Prata med Mjölby i telefon också. ÅÅÅH, beslutsångest!
Jag ska kolla vädret, om det blir bättre väder på Tjörn än här de här två dagarna så åker jag nog ner ikväll, för då kan jag vara hos mamma och pappa måndag-tisdag. Fast egentligen behöver jag åka till Trollis och kolla posten hos Mjölby! Fuck!! Hur ska jag göra?!??!
Nä, lite tanke på de här så bestämmer jag mig sedan. . . .

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0