Söndagsmys

Jag är hemma hos Pärre, som vanligt. Bor nästan här. Sover inte ensam, klarar inte av det. Vill inte och vågar inte. Så nu har jag Wallandermarathon med mig själv, Pärre sover redan. Vi har iallafall bakat pizza, asgött. Jag, min dumma nöt, glömde matlådorna med potatissalladen hemma hos Mjölby. Åh! Den var ju asgod! Nu kommer den stå där och ruttna och lukta bajs när jag kommer dit nästa gång.

Jaja, nu ska jag fortsätta med mitt marathon. Puss och godnatt.


Btw, ni som frågade pm potatissalladen - koka potatis, jag kokade 10 stycken små, låt dem kallna. Blanda med en rödlök, ett halvt äpple, en halv gurka och fyra vitlöksklyftor. Cutta alltihop i små tärningar och blanda med 3 dl gräddfil. Salta och peppra! Tjohoo, världens godaste potatissallad!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo den va faktiskt rätt seg i början de kan jag hålla med om men jag tyckte den va bra:D

2011-07-18 @ 09:49:19
URL: http://hekberg.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0