Tjohoo! Ser ni vart jag är? I min egen läg...

img_9925 (MMS)

Tjohoo! Ser ni vart jag är? I min egen lägenhet!! Haha! Jag har inte vart här på en vecka nästan ju! Sjukt!! Idag är det iallafall stoooorstädning som gäller för Mammi och mig. Jag har redan hållt på ett par timmar, men inte ens kommit till dammsugningen än. ;) Shiiit, stökig lägenhet. Har försökt att plocka iordning och damma noggrant (stavning?) och sådär, men jag kan tänka mig att mamma kommer gå lös en gång till på det innan jag får börja dammsuga. ;) Är ni kassa på att städa? Jag suuuger verkligen, de är ju inte alla 22åringar som får ta hjälp av mamma för att få städat sina 55 km². Haha! ;) Äh, nu ska jag fortsätta lite här. Puss!


Kommentarer
Postat av: Kattis

55 km2.... du bor stort du ;D 55 kilometer, det är ju halvvägs till göteborg



jag jobbar som städerska så det vore ju synd om jag var kass. men det är sån enorm skillnad på att städa hemma och att städa på jobbet, hemma slipper jag helst

2011-07-21 @ 13:19:50
Postat av: Emelie

Sva: hahahahaha! Jag ändrade flera gånger för att få det att stå m2 men då ändrade mobilen av sig själv, och så måste jag ha missat de sista gången. Hahaha!

2011-07-21 @ 14:56:12
Postat av: Kattis

Jag har skaffat mig en blogg nu.. haha!! Lyder order ;)

2011-07-21 @ 17:19:26
URL: http://katarinagrodan.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0