Todo

God morgon.
Idag har jag "mycket" att stå i och det är därför jag är uppe så tidigt.. Eller aah, jag skrev de här inlägget igårkväll, men jag hoppas HOPPAS HOPPAS verkligen att jag är upp nu. Annars sitter jag i skiten. ;)
Iallafall, dagens To-Do ser ut på följande sätt:
- Köra till Trollis, fixa saker och städa i Mjölbys lägenhet.
- Stressa tillbaka för att bilen ska va tillbakalämnad senast 11.00
- Boka tvätt-tid (det gååår inte att dra ut på det längre nu...)
- Ringa HSB angående min parkering
- Boka frisörtid. Jag minns inte senast jag klippte mig. Eller jo, det minns jag, men då gjorde jag det själv och resultatet kunde ha blivit bättre.
- Söka CSN för hösten. Eller är det för tidigt? För sent? Jag vet inte hur det funkar nu.
Sen vet jag att jag hade typ sjutton saker till att fixa. Men dem har jag glömt nu. Inte okej. Inte okej.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0