Torsdag

Gooood morgon!
För det är faktiskt en ganska god morgon. Jag ställde klockan på kvart över åtta idag, tyckte jag "förtjänade" lite sovmorgon efter att ha sprungit ute hela kvällen igår. Det är faktiskt jättekäckt att ha en liten Fjordsfestival precis utanför lägenheten! Först såg vi Danny uppträda, de var liksom jag, Malin, Sofia och fjortisarna. Eller knappt ens fjortisar, barn! Småtjejer på typ fem-tio år. Så står Danny på scen och skriker: "c'mon, say dirty!" och sen sprutade han vatten över publiken! Hahaha! På småbarnsföräldrarna och barnen. Det bör ju ha varit uppskattat! ;) Det kändes skönt att vi inte stod i "publikhavet" (max 200 pers, skulle jag gissa på) utan satt längst bak vid massa bord och så. Efter Danny spelade nått dansband och jag buggade! Ueeek! Haha! Kände mig typ som en raggare eller något, men jag hade sjukt kul och garvade sönder mig typ.
Vid elva gick jag hem, nöjd att inte ha stannat längre, fast jag gick hem sist, både Sofia och Malin går ju hem tidigt nu för tiden för dom har reeeeespektive. ;) Tur att jag fortfarande håller ställningarna på stan. (Och går hem klockan elva?!?) Vid tolv däckade jag gott. Det va en bra dag igår alltså! Nu ska jag strax sticka till jobbet, Malin hämtar mig idag! :) Laaater! Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0