min dag

Hej!!
Shit, vilken dag jag har haft. Men, till att börja med - gårkvällen. Jag bestämde ju mig för att sticka ner  till Stenungsund igår och vi hade en skittrevlig kväll med massor av söta, sliskiga drinkar. Haha, herregud! Varför blir det alltid så när jag är nere i Stenungsund/Tjörn. Vanligtvis kan jag ju sköta mig rätt bra, tycker jag, men jag blir sexton år och okontrollerbar igen när jag är nere i mina gamla hemtrakter. Haha. En kul kväll var det ju iallafall.
Jag vaknade upp i Höviksnäs imorse klockan tio och blev strax efter det upphämtad av Anki och vi stack till IKEA och där lallade vi runt ett par timmar. Jag blev ägare till ett par nya vaser, ett gäng ljus och söta väggdekorationer. Dessutom fick jag köpt lite plock till Mjölbys lägenhet, jag ska dit imorgon och fixa allt.
När vi kom tillbaka hem till Anki började hon förbereda för kalas som hon skulle ha på eftermiddagen och jag gick ner till Malin för att umgås en snabbis med henne men hon stack till Göteborg så jag blev sittande själv i hennes lägenhet en liten stund innan jag bestämde mig för att åka hem. Halvt död och hur schleten som helst satte jag mig på tåget óch höll på att kräkas hela vägen hem.
Väl hemma hämtade Pärre upp mig och vi åkte en sväng ut till Torp, jag kände mig fortfarande rätt kass men samtidigt hög på ruset av att bränna pengar så jag hade rätt kul. För att bränna pengar på "rätt" saker så gick jag in på Maxi och köpte massvis med köttfärs, en big pack med fläskfilé (fyra korvar liksom, jag lär äta fläskfilé resten av sommarn) och kryddor, ketchup, schampoo och balsam och andra nyttiga saker.
Det spelar ingen roll VAD jag köper, bara jag får handla så mår jag bra tydligen. Jag framkallde även lite sköna bilder som jag ska sätta upp både här hemma och hemma hos Mjölby.
Sen så har jag även framkallat en supersnygg bild på min lillasyster, men den vågar jag inte lägga upp direkt. Min kära lillasyster lär ju minst sagt halshugga mig då... Och det vill vi inte.
Jaja, puss..

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0