Tisdagkväll

.
Så här mysig blev min tisdagskväll. Lasange framför tvn, perfekt efter en effektiv dag. Nu ska  jag snart försöka komma i säng, men det är inte så lätt när jag verkligen inte kan sova på nätterna!
Ska försöka bli lite mer av en rutinmänniska. Gå upp i tid på morgonen och äta frukost, äta vid bestämda tider under dagarna och försöka komma i säng senast elva-tolv på vardagarna. Tror att det hade vart bra för mig faktiskt. Som det ser ut nu så går jag upp typ fem minuter innan jag liksom måste iväg, käkar när jag får tid - ibland hela tiden och ibland äter jag inte på en hel dag - och så lägger jag mig och powernapar vid fem, sex så jag inte kan sova på nätterna. Det har vart skitsvårt idag att hålla sig vaken hela dagen, iochmed att jag gick upp så tidigt (8), men jag har lyckats så förhoppningsvis så somnar jag som en sten snart.
Förresten, så har jag "byggt" en stenhög på min vägg. Haha. Av väggdekorationer alltså, skitsnyggt blev det. Jag köpte dem egentligen till Mjölbys lägenhet men så fick dom inte plats där så då fick det bli hemma hos mig istället. Kommer upp bild på de imorgon. :) Ska passa på att lägga upp lite bilder från lägenheten, nu när jag för en gångs skull har det städat och fint. När jag går tillbaka och läser bloggen om ett par veckor kanske, så kommer jag kanske få lite motivation till att städa då också..
.
Nää, nu ska jag lägga mig och läsa min bok + lite bloggar och sedan försöka sova!
Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0