1000

Haaaaallå!!!
Vet ni hur speciellt det här inlägget borde vara - jag har verkligen dragit mig för att skriva det. Igårkväll tänkte jag mobilblogga för jag hamnade hemma hos Malin på en mycket trevlig förfest med en lätt utgång på Kullgrens efteråt. Skittrevligt att träffa Malin en kväll igen - det var superlänge sen - och killarna som var där och också jättetrevliga. ;)
.
Men okej - nu kommer det! Detta är mitt TUSENDE INLÄGG!! Jag och lilla bloggen har hållt ihop sedan i början på september och nu är vi alltså uppe i tusen inlägg. Hur kaxigt? ASkaxigt!
Jag tänkte att jag skulle välja ut några inlägg som jag har tyckt vart bäst, men jag orkar inte. Dassigt va? Det suger, men jag är stört trött. Okej, jag ska vara ärlig - jag är otroligt bakfull. Rödvin en lördagkväll är ingen hit, speciellt inte om man börjar klockan åtta dagen efter. ;) Så jag tänkte sova ett par timmar nu och sedan gå ut och gå en sväng, på promenad alltså. Utgång lär dröja till det händer igen. Jag är typ aldrig ute både fredag och lördag, så jag ska ha en stört lugnt vecka med bara jobb och sömn typ.
Så. vi hörs senare. Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0