17:10

Herregud vad jag velar, när jag kom hem var jag så trött att jag knappt orkade stå upp, men stack ändå ut en sväng med Pärre och åt lunch ihop. Vi tänkte sätta oss på stranden, men precis när vi handlat all mat så började det ÖSregna!!
Nu är jag iallafall hemma igen, har vart och handlat lite mat, jag har ju ändå planerat att vara hemma ett par dagar nu. Jag ska jobba lite i veckan och nästa vecka funderar jag på att åka hem till familjen och vara där över lillasysters skolavslutning och lite sånt. Sen nästa helg ska jag komma hem igen och veckan därpå börjar jobbet "på riktigt". Har insett att jag inte kommer tjäna sådär supermycket i sommar direkt, men jag skiter lite i de. Jag vill faktiskt bara leva och ha ett riktigt gott sommarlov istället. :)
Nu blir de powernap nån timma innan min myskväll börjar. Natti, natti.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0