Det var ju dumt...

Hemma från jobbet. Fötterna värker. Huvudet bara snurrar av alla tankar, så mycket just nu. Jag mår nästan illa av allting. Usch, vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur alla situationer som jag sätter mig i. Jag saknar Mjölby, jag brukar sitta och ösa ur mig allting, prata om allt - han är min egen psykolog. Stackarn. Inget betalt får han heller. ;) Sen så brukar ju hans svar vara att jag är dum i huvudet också, eller att jag inte tänker, eller att han ställer en motfråga när jag frågar vad jag ska göra... Han brukar fråga "hur tänkte du där?" och jag svarar "ja.... De var ju dumt..." De senaste fem-sex veckorna har nog det varit min mest användbara fras. Han har sagt att han ska trycka upp en tröja till mig där det står så på. Och hans ska inte ens trycka upp den i vanligt T-shirt-tyg utan som piké. Fatta att han menar de då eller!? Så snål som han är... ;) Haha. Iallafall, nu sitter jag för mig själv och mumlar och ibland tillochmed utbrister högt för mig själv: Det var ju duuumt... Mjölby, om du läser de här (vilket jag inte tror att du gör eftersom du säger att du får huvudvärk av min blogg för att headern är för ful) JAG SAKNAR DIG!! ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0