Emelie <3 Mjölby = sant?

Haha, släpper jag världens bomb nu?! Värsta skandalen?!? Nej!!!! Det var så här att jag fick en kommentar inatt på mitt inlägg om mitt och Mjölbys Viberkonversation: "Är du och Mjölby ihop? Du skriver så mycket om honom." stod det och nej, Mjölby och jag är inte ihop någonstans. Inte de allra minstaste. Däremot är vi otroligt bra vänner och pratar varje dag och har gjort de sen...ett halvår? Länge iallafall.

Jag messade honom inatt efter att kommentaren kom in:
Jag: Bästa kommentaren på bloggen. "Är du och Mjölby ihop?" Hahahahahha!
Mjölby: Fast jag får iallafall alla dåliga delar av ett förhållande...

Haha, ja lille pluttis. Alla seriösa snack, psykbryt, när jag är morgonpigg och han inte är det och jag petar honom i örat eller drar av honom täcket. Han får inte ens sex för de, min stackarn. Och han kan inte heller göra slut med mig. Hahah! Love it, min fina bäääästiiizzz! ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0