Hemma

Hej hopp!!
Kom precis hem till min cp-stökiga lägenhet. Måste verkligen städa, men just nu mår jag pyton så jag orkar inte det. Fikade med Pernilla ett par timmar och sedan på tåget hem satt jag baklänges och nu mår jag illa som bara den. Jag tänkte på det tidigare idag, när jag läste om folk med pollenallergi, hur lyckligt lottad jag är som inte är allergisk mot någonting, inte pollen, inte pälsdjur...ingenting! Jag har aldrig (max fem gånger i hela mitt liv) haft huvudvärk och jag är i princip aldrig sjuk. Det enda som jag mår dåligt av är att åka baklänges på tåg eller buss. Det är helt okej ändå, men just nu hade jag lätt valt pollen eller nått för att slippa må som jag mår just nu... Jaja, jag har krypit ner i sängen och somnar nog ganska snart, jag har inte powernapat idag och så är jag alltid svintrött på kvällen, speciellt efter en dag i solen såhär!! Usch. Jaaa, men godnatt med er då, typ! Puss.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du hade inte mått bättre med pollenallergi kan jag gissa :P det beror väl på iofs.. jag som har gräspollenallergi har varit halvt döende idag. Även med mediciner. Samma med morsan som har annan pollenallergi.

2011-06-16 @ 21:00:39
Postat av: Pernilla

Jag känner likadant, inte allergisk mot något alls så tycker väldigt synd om alla pollenstackare. Jättemysigt att träffas idag! Kram!

2011-06-16 @ 23:23:55

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0