I <3 Trollis

Jag blev väckt av ett samtal från Hammar Nordic idag, de är dom som hyr ut lägenheterna där jag vill bo... SHIT! De här går så stört fort just nu, jag fick lite olika lägenheter att välja bland, ville jag ha en hörnlägenhet eller inte? Vilken våning? Vilket av husen? Mot stan eller inte? Jag visste inte vad jag skulle säga... Men ringer jag tillbaka den här veckan så har jag en lägenhet i Trollhättan i början på augusti. Herregud. Så, vem vill ha min egen underbara lägenhet? Någon? Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Kattis

Fan va kul! Va snabbt det gick! Har du bestämt om du ska sälja eller hyra ut?

2011-06-08 @ 12:38:31
Postat av: Emelie

Kattis: Eller hur?! Det går asfort! Vet inte riktigt hur jag ska göra än.. Behöver antingen en köpare eller nån som vill hyra.. Vi får se vad som händer. Men fort går det iallafall! Haha

2011-06-08 @ 17:06:56
URL: http://emeliecharlottaaa.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0