I studenttider

Tjaaa!
Hela Uddevalla kryllar av studenter idag, tutor, lasbilsflak, flaggor och grejer överallt. På ett sätt saknar jag att ta studenten och sådär, men de känns ändå så stört länge sedan. Jag är glad att det är över.
Dessutom får man skratta hur mycket som helst åt studenterna - fyyyy vilket tråkigt väder dom fick på sin stora daag! Illa, illa. Hahaha.
Här är en bild på min klass när vi tog studenten, förresten. :) Jag står längst fram och har nog den längsta kjolen jag någonsin har haft på mig i hela mitt liv. Min mamma fick välja klänning, minns jag, för jag var upptagen och hann aldrig köpa nån klänning. Så fort jag kom hem till kalaset minns jag att jag bytte klänning till en kort klänning med djup uringning, hahah. Stackars mamma! ;)
Andra bilder från min student finns hemma på familjens dator och inte här, lite trist, men jag ska se när jag åker hem om jag inte kan ladda upp lite gamla bilder då. :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0