Jag har en last, eller egentligen har jag ...

img_5030 (MMS)

Jag har en last, eller egentligen har jag flera, men min "just-nu"last är SVAMP! I alla former, stekta, råa eller på burk spelar ingen roll - jag måste ha svamp! Det är ofta jag har sånna där period-måste-ha. De brukar vara svamp, majs eller rödlök. Rödlöken käkar jag inte bara sådär rätt upp och ner, men de finns perioder då jag har rödlök till allt; en macka med rödlök kanske? ;) De brukar va sådär nyttiga saker, nästan alltid grönsaker. "Åh, vad nyttig hon är", tänker ni, men så är det inte. Tyvärr är chips, pizza och allt annat flötigt och onödigt en ständig måste-ha-nu-med-desamma... Tusan också! ;) Brukar ni ha något akut måste-ha-begär?


Kommentarer
Postat av: Kattis

Äter också macka med rödlök, och svartpeppar. Jag har också perioder, men kommer inte på något särskilt nu. Saltgurka typ. Och nektariner. Fast det mesta går i perioder för mig. Ett tag åt jag blodpudding hela tiden, vissa dagar till både frukost lunch och middag. Nu har det blivit hemmarullade köttbullar flera dagar i rad.

2011-06-21 @ 11:47:50
Postat av: Emelie

Svar: Haha! Saltgurka! De har jag aldrig hört nån som har innan, nektariner däremot har jag också haft nångång. Helt stört att man får sånna här cravings, och nu blev jag supersugen på hemmagjorda köttbullar jag med!

2011-06-21 @ 13:10:18

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0