Jag har käkat dagens andra pizza. Seriöst,...

img_6979 (MMS)

Jag har käkat dagens andra pizza. Seriöst, vad är det för fel på mig? Imorgon är det måndag och då ska jag sätta igång och vara lite nyttig igen. Kanske ta en tripp till gymmet? Eh, de kommer nog inte hända tyvärr. Iallafall, tänkte ni fattiglappar ville veta - pizzan kostade bara tio spänn nere på Willys, hallå! En tia! Den var inte supergod, inte jättemycket fyllning på men absolut helt okej. Och för en tia tänker jag absolut käka den igen! (Och ja, jag äter den i sängen, jag ligger däckad här just nu, ska snart ta mig ut på en promenad, men jag drar ut på det liiite till...) Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0