Jag lever

Guuuuuud vad störande! Fatta att jag gått tre dagar utan att blogga! Ni måste ju vara helt förstörda och undra var jag håller hus eller om jag ens lever. Det gör jag. Och jag har bloggat, mobilbloggat som tusan, men de funkar ju tydligen inte. Kul.
Iallafall, i onsdags var jag med lillasyster. I torsdags hälsade jag på Mammi på lägergården i sundsvik och åkte sedan till Trollhättan och partade med massa goingar. Gårdagen spenderades på en gräsplätt utanför Mjölby med pizza och andra goingar, sedan gick vi till kåren för att fixa lite inför kvällens tentafest och sedan hade jag och Mjölby myskväll med middag och lite cider. Nu har jag precis kommit ur duschen och ska snart gå över till Mjölby igen. Solning står på schemat. :D
Om det funkar att mobilbloggat gör jag nog det, annars får ni överleva tills imorgon. Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0