Jag ligger kvar i sängen. Det är sant. Jag...

img_6130 (MMS)

Jag ligger kvar i sängen. Det är sant. Jag har haft en kass dag; när mina planer sket sig så struntade jag i den här dagen och låg kvar. Lite deppig är jag, jag hade sett fram emot den här dagen i flera veckor - men allt är trots allt mitt eget fel och då är det väl bara att stå ut. Jag vet fortfarande inte om kvällen ska spenderas här också eller om jag ska slå på stort och gå lös ikväll. För att gå lös måste jag åka till Trollhättan och jag är väl inte supersugen just nu, men... Kvällen (eftermiddagen) är fortfarande ung och man vet aldrig vad som händer i en spontan flickas liv! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0