Jag och min älskade favoritkille har just ...

img_5212 (MMS)

Jag och min älskade favoritkille har just krupit ner i sängen. Han heter Bod och har varit mitt livs kärlek sedan jag var ett eller två år och jag fick honom av min farbror. Vi älskar varandra väldigt mycket, jag och nallen min, jag brukar sova på hans arm och han finns alltid där för mig. Jaa, inlägget skulle kanske inte handla om de... Iallafall, jag har jobbat hela dagen, vart "vaken" sen halv åtta (jag sov på bussen från Trollhättan till Torp). Shiiiiet, trött jag var eller! Somnade sent inatt efter en supertrevlig kväll på Bishops och Butlers. Vad arg jag var när klockan ringde imorse!! Haha! Jaja, den här dagen är över för min del, jag ska bara ligga i sängen resten av kvällen, har ställt alarm på nio för då börjar nån film som jag ville se. Haha. Värd lördagkväll. Men imorgon är de jobb igen och det finns inte på kartan att jag mår som jag gjorde idag då också! Hihi. Såå, godnatt me er! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0