Kväll

Så, nu är snart dagen avklarad. Det känns jätteskönt. Jag bara längtar tills klockan blir nio, för då tänkte jag gå och lägga mig, jag ska ju ändå gå upp strax innan fyra imorgon. Om jag inte bestämmer mig för att ta en taxi till jobbet, men de känns inte heller roligt, som att man backar på att åka till jobbet liksom. De kostar säkert 150 spänn att åka dit ut och vad tjänar man på en dag, 700 spänn kanske? Usch, då känns de superfel att behöva betala ju. De första två timmarna kommer att gå åt till att "tjäna ihop" till resan ut. Nä, jag tror jag ska ta en promenad dit ändå. Det borde väl vara skönt att gå dit ut och verkligen vakna till på vägen till jobbet. Äh, nu går jag lös på de här. Skit samma.
I övrigt har jag dammsugit, plockat undan och torkat av lite, lagat mat och ätit lite grann. Jag har suttit på balkongen en stund, men grannen har fest och då kände jag mig så muppig att sitta där ute ensam, så jag gick in igen. Nu "ser" jag på Wallander, men jag orkar knappt titta. Jag köpte en ny bok förut också förresten; Bingo Rimers "En flickfotografs bekännelser". Den ska jag läsa ikväll, tänkte jag. :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0