Måndag

Godmorgon snyggisaaar!
Jag vaknade typ för en halvtimma sedan, har sovit på Pärres soffa inatt. Vi skulle ju ha värsta myskvällen men vid elva var vi däckade bägge två. Jag känner mig iallafall helt utvilad och är redo för en veckas semester/sommarlov! Weeeiii! Vet inte riktigt vad veckan ska bjuda på, förutom personalfest ikväll och imorgon hem till familjen, på torsdag ska jag dessutom fika med Pernilla innan jag åker tillbaka hem till Uddevalla. :) Sen antar jag att det blir Trollhättan för resten av helgen. Jag skulle vilja åka till Liseberg också, men orkar inte riktigt dra ihop ett gäng.. Hehe.
Nu ska jag förflytta mig från soffan till sängen, tänkte jag. Pärre är på jobbet så då kan jag lika gärna krypa ner där nån timma innan jag promenerar hem. Btw, skadeglädje till MAX imorse när hans alarm ringde klockan halv fem eller nått. Jag låg och fnissade för mig själv i halvsömnen och log åt att jag är ledig i en hel vecka!!! Scooooore!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ska bli roligt att träffas på torsdag, var längesen :)

2011-06-13 @ 10:27:00

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0