Midsommarfuckingafton

Idag är det midsommarafton och jag ska ligga i sängen hela dagen. Jag ska fira ensam, eller rättare sagt, jag ska inte fira alls, utan jag planerar att gå ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tvätt-tid. Sen tänkte jag även städa iordning lite, lägenheten behöver verkligen städas.
Och vet ni varför jag ska vara ensam? För att jag är en tragisk människa som bara förstör allting för alla andra och mig själv. Jag tänker aldrig efter innan och går helt på mina idiotiska känslor. Detta har gjort att min vänkrets har minskat en aning, Mjölby är min närmaste vän och han är borta för sommaren.
Så nu tänker jag sitta här själv, när jag är ensam är enda gången som jag inte sårar någon annan. Jag orkar inte med mig själv mer, hur mycket jag än sårar människor och det naturligtvis är jobbigt för dem, så är det jobbigt för mig också. Det är jag som måste leva med de här äckliga monstret. Jag klarar inte av det här, skulle man inte bli smartare när man blev äldre?!


Egentligen är jag hemma för att jag börjar klockan sex imorgonbitti, men även om jag hade varit ledig hade jag inte haft ett enda alternativ, så det spelar ingen roll. Fuck My Life.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0