Min lägenhet

Så, nu har dagens produktivitet börjat. Jag har fått jättemycket gjort, bla ring till CSN och kollat hur det funkar vid lägenhetsförsäljning, jag har gjort intresseanmälan på lägenheter i Trollhättan, jag har kollat vad som gäller vid uthyrning i andra hand... Nu får vi se vad som händer.
Det jobbigaste hade varit om jag måste sälja, då blir det så mycket jobb. Att få hyra ut i andra hand hade vart de bästa, fast jag tror inte min hyresförening vill det... Även om jag verkligen vill bli av med lägenheten så känns de kanske dumt. Eller jag vet inte, vet ni någon som vill köpa lägenhet så är ni mer än välkomna att höra av er! :) Det hade varit skönt att sälja till någon som man vet vem det är lite.. Skulle någon vara intresserad av att hyra lägenheten får ni också höra av er, det hade vart awesome. :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0