Mysmys

Har suttit hemma hos Pärre ett tag nu och glott på mina älskade svenska kriminalfilmer. Jag kan se dem gång på gång och ikväll är det Johan Falk som gäller. Jag känner mig nästan riktigt bra nu, Alvedon is the SHIT. Nu är jag bara snorig och har en tråkig slemhosta.
Jag hämtade ut mina kläder från Nelly idag, på vägen hem från bussen från Kampenhof. Linnet var rätt okej, får nog sy in det en aning - trots att det var i storlek S. Jumpsuiten får skickas tillbaka, den var superful. Bikinin var underbar, om det är okej väder imorgon ska jag lägga mig på stranden imorgon. Känns piss att ha wastat tre dagar med awesome väder.
Btw tror jag att jag sover här inatt. Min mörkrädsla har satt igång ordentligt och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Inatt fick jag ringa en vän och be honom sova över för jag psykbrytar sönder ensam. Helt paranoid. Jag gråter och vet inte vart jag ska ta vägen, snurrar runt för att jag inte vet vem som finns bakom mig, är hela tiden rädd att något ska hända. Sover med tänd lampa hela nätterna. Jag hatar det. Vet inte vad jag ska göra. Men nu ska jag iallafall sova hos Pärre och så hoppas jag det funkar bättre. :) Så, nu ska jag försöka sova. Puss puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0