Natt

Jahadu, är det inte awesome? Jag är vaken, jag är pigg och jag ska gå upp och jobba om fyra timmar.
Vid sju kände jag mig redo för sängen och höll på att somna när som helst, bestämde mig för att försöka vänta till klockan nio för att inte riskera att vakna för tidigt och inte kunna somna om. Vid nio satte jag på en ny film, två Wallander filmer blev det ikväll. (När folk frågar i efterhand var jag gjorde på midsommar så kommer jag svara "jag låg hemma och såg på Wallander och käka tacos", "ensam", frågar dom, "ja", svarar jag. Kul. ) Tänkte iallafall att jag skulle somna till andra Wallanderfilmen... Halv tio ringde Mjölby, vi pratade i femtiofem minuter och sedan var klockan nästan halv elva. Då smsar Pärre och frågar om han kan komma upp. (Hurra - jag kan säga till folk att jag va med Pärre på midsommar. Han stannade säkert en kvart... ) Efter Pärre åkte så gjorde jag hundra sit-ups, trettio benböj och två armhävningar (fler gåååår inte) och satte sedan på Bring it on, tusen år sedan jag såg den filmen nämligen. Hittade en ny blogg på Finest sida, tjejen hade "nyss" börjat blogga och det fanns fjorton sidor att läsa, så det gjorde jag. Helt plötsligt var filmen slut och klockan närmade sig ett. Jag förflyttade mig från soffan till sängen och nu ligger jag här, klarvaken. Kul. Not. Det kommer bli en tuff dag imorgon.

Hoppas ni alla haft en trevlig midsommarafton (fejk, jag hoppas den har varit vidrig och att ni alla ligger snorbakis imorgon och ångrar era fyllemisstag). Godnatt med er! Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0