Onsdag

Jag blir lite irriterad nu igen på blogg.se. För det första har jag bloggat flera mms-inlägg idag som inte har kommit fram. För det andra så funkar inte besöksstatistiken. Säkert kommer de här inlägget inte heller komma upp.

Jag har iallafall spenderat hela kvällen med min syster, vi har bakat mycket misslyckade kakor (som smakade awesome, men som var de fulaste ever) och myst framför tvn med varsin brutal kopp te. Vi har shoppat, både nere i stan här i Uddevalla och på Överby. Lillasyster hittade en perfekt klänning för sin skolavslutning om ett par veckor. Själv slutade jag ju idag och inte gick jag omkring i klänning. Jag saknar de där med att klä upp sig snormycket sista dagen i skolan. Bara sitta och lyssna på fröken som önskar en glad sommar och alla klasskamrater ger varandra rosor. Det funkar inte riktigt så nu. Direkt när skolan var slut idag gick jag, jag sa hejdå till Mackan, gav honom tillochmed en kram, men sedan ropade jag bara hejdå till resten. Ingen ropade tillbaka, men de spelar inte så stor roll. Jag har ju faktiskt inga kompisar i klassen och det är väl bara att acceptera.
Nu ligger vi iallafall och kollar på Love Actually. Syster förstår inte riktigt poängen med filmen, jag försöker förklara att den är fullständigt underbar, men jag tror inte hon vill tycka det ens... Skit samma, jag kommer somna rätt snart. Imorgon ska jag och syster ut och springa på morgonen.. Hihi. Säkert. ;) puss!


Btw, saker som jag fick gjort på todo-listan: shoppa med syster, baka med syster. Jag försökte ringa gymmet och säga upp det, men ingen svarade. Jag ringde ungdomsmottagningen, men datumen var så långt borta och jag kunde inte schemat i huvudet så jag ska ringa tillbaka på tisdag. Jag har inte städat, jag har inte betalat räkningar, jag har inte fixat lägenhetsgrejerna och jag har inte gjort något annat som stod på den där himla listan. Jag suger. Vi tar det imorgon istället... Eller NEJ, imorgon är det ju röd dag, allt är stängt för långhelg... Vi tar det på tisdag istället... Scooooore!!!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0