Piss och skit

God morgon.
Jag stendäckade inatt direkt efter mitt inlägg, vaknade upp vid fyra och fattade inte varför jag sov så gott och varför jag inte alls var rädd. Svaret fick jag när vaknade av alarmet vid sju - jag har världens mest svullna hals och febern är inte alls rolig. Ååh! Jag kan nästan inte prata, så ont har jag! Nu ångrar man ju ännu mer att man låg en heldag i sängen igår, för den här dagen lär jag inte göra många knop. ;( Åh!!! Dock så tror jag att jag ligger kvar här i Trollhättan, att sätta mig i en svettig buss och åka hem känns helt klart mindre lockande idag när jag mår så här. Jag kan ju ligga här och stirra ut på de fina vädret. Haha. Kul liv. Not.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0