Plus minus

Plus & minus för idag!

+ Jag mår över förväntan bra, trots två utekvällar och ett uppbrott (??) imorse.
+ Jag skrev ett aplångt mail angående helgen och de senaste skvallret till Mjölby för några timmar sedan och han svarade med att ringa upp via Viber (han är ju i USA vet ni?). Vi kommer att kunna prata i telefon varje dag hela sommaren via Viber. + • tusen.
+ Jag är hemma i min egen lägenhet där jag har mat, rena kläder, en väldigt mycket bredare säng och mottagning på telefonen. Awesome.
+ Helgen sov varit, den har vart knas, men så full av skratt. Seriöst, jag och Ward skrattar så mycket att vi håller på att gå sönder, igår hade jag träningsvärk i kinderna! "Vi tar bort molnen, en presening (stavning?) bunden i bilen bara också kör vi snabbt så preseningen blir som en fallskärm och så drar vi bort molnen till Uddevalla så kan vi sola i Trollhättan!" Störda tjejer. Men vad kul jag haft!!

- Det regnar. Seriöst. Hela min "semester" har regnat bort. Jaja, bara att se fram emot de två sista veckorna i augusti då.
- Ekonomin. Oj. Jag skulle ju snåla den här helgen? Tur att jag redan betalat alla räkningar för nästa månad, hihihihihi.

Stört, men allt till trots är jag nästan lycklig idag. Livet känns rätt harmoniskt. Åh så skönt. 4-2 till +sidan! Yeeeaaaaah!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0