Sexy times

I telefon med Mjölby:

Jag:
Och så har Kajsa satt upp en lapp i kylskåpet om att det är en dum idé att ha sex på din kontorsstol, för den knarrar så mycket.
Mjölby: Okej, för annars hade jag säkert haft de, så de va ju bra med en lapp.
Jag: Japp, jag hade säkert haft de annars, men nu har jag inte de, tack vare lappen!!
Mjölby: Har du sex i min lägenhet?!
Jag: Eh, nej....? Eller... Jag FÅR ju ha det om jag vill?
Mjölby: Nej?
Jag: Men jodå, jag byter lakan bara. Och jag lovar att bara ha det när du är borta, aldrig när du är hemma. Du kan också få ha det, när jag inte är där alltså...
Mjölby: Åh tack! För de är ju inte jag som betalar hyran, har köpt sängen eller tvättar lakanen...?
Jag: Precis! Jag säger ju att du också får ha det!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0