Som tröst

Jag är bara hemma, har vart en snabbis och handlat; gick omkring i affären och tänkte att "nu ska jag minsann köpa allt jag vill ha", men jag är inte speciellt sugen på någonting. Jag slängde ner lite tacos i korgen och en påse chips och en påse ostbågar. Nu har kassen stått orörd i över en timma! Jag har vart vaken sedan tio eller nått och har inte käkat nånting, perfekt om man kan tappa matlusten - jag som alltid brukar tröstäta annars. ;)
Jag valde att tröstshoppa lite istället (pappa - om du läser de här så har jag INTE shoppat, jag skojar bara).
Dessa tre "plagg" kommer att förgylla min garderob och dölja min kropp nån gång under nästa vecka.
Förresten, vad gillar ni nya designen? Jennie har gjort den (finns länk till hennes sida i min sidkolumn), skitduktig tjej som fixat alla mina designer som jag haft på bloggen snabbt, billigt och enkel att beställa av.
Grymt bra!


Ps. Nu Mjölby kan du inte klaga på att headern är för ful längre, nu MÅSTE du läsa. ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0