Söndag

Det har varit en väldigt konstig helg. Visst, den är ju inte slut än, men typ... Jag låg i sängen hela fredagen, mer eller mindre apatisk hela tiden, vid halv sju på kvällen gick jag upp. Stack till Trollhättan och gick ut tillsammans med Sara och hennes två kompisar från Örebro. Levde ut mitt singelliv och hade jättekul. Vaknade upp igår vid tolv, totalt obakis och pigg. Stack till Överby med Sara (den andra, hihi) och shoppade till Mjölbys lägenhet. Det blev en lampa, lite ljus, två tavelhyllor och lite annat smått och gott... På kvällen "grillade" jag, Sara, Sara och Kajsa, eller vi fick steka köttet inne för de regnade så grillen blev aldrig bra nog att grilla på. Sara gick till jobbet på Butlers, den andra Sara åkte hem till Vänersborg och kvar blev jag och Kajsa. Stack ner till Butlers, jag fick lova att jag inte skulle klamra mig fast med Svante som också skulle vara ute. Det tog två minuter, sen lämnade vi inte varandras sida på resten av kvällen och vi gick tillochmed hem tidigare. Seriöst, varför gör man så!!? Det är ju så dumt. Kvällen blir förstörd, man lämnar de man är ute med och ååååh, jag ångrar mig så himla mycket. Vad blev bättre av att jag och Svante går hem mitt i natten. Han har gått nu förresten. Det är därför jag har tid att skriva. Jag hatar de här. Hatar att jag inte tänker efter och ännu mer att han inte vet vad han vill.
Det är lite kämpigt just nu och det suger. Lite väl personligt inlägg kanske, men ni är ju inte så bortskämda med sånt här längre, så jag tyckte de var ok. ;) Nu ska jag försöka somna om. Puss och kram.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0