Sool

Jag har legat på stranden hela dagen tillsammans med Sara, Pärre och Saras vän. Solen sken nästan hela tiden, men nu när jag precis kom hem så ööööser regnet ner! I övrigt har vi grillat korv och legat och pressat, försökte mig på att mobilblogga men de verkar inte ha gått så bra. Pratade med teknikerna på blogg.se och dom skyller på någon underleverantör som strular och dom vet inte när de kommer funka igen. Jag har ju ändrat min abonnemangsform och betalar extra för att kunna skicka fria mms, så nu när inte mobilbloggen funkar blir jag lite extra bitter, förlåt att ni får höra det hela tiden...
Nu ska jag ta en snabb powernap och sedan städa lägenheten. Imorgonbitti blir de jobb hela morgonen och fram till tre. Jag ska upp fem, hehe, otaggad chey - eh jaa... ;)

Btw, någon mer än jag som blev rik iochmed skatten idag?! Elvatusen in på kontot - kaaaching!


UPDATE: Nu funkar mobilbloggandet igen - scooooore!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0