Sov med mig?

Puuh. Jag försökte mobilblogga, men eftersom täckningen är så förskräckligt dålig här i Trollis så funkar de inte. Jag får lite ont i magen när jag inte har täckning, om det händer något inatt så kan jag inte ringa någon. Jo, jag kan ringa Mjölby för det gör jag via Viber och de går ju via internet och internet har jag. Men inte så jag kan prata i telefon. Och OM det skulle hända något och OM Mjölby skulle svara - vad gör vi då? Springer han hit från USA då eller? Usch. Magont. Ångest. Jag hatar att sova ensam. Speciellt i en lägenhet där jag inte bor. Jag har vant mig att sova själv i min egen lägenhet. Nu för tiden sover jag oftast utan att tvn är på eller lampan tänd, men här... Usch. Jag ryser. Som tur är kommer den här natten inte bli så lång. Om sju timmar ska jag upp och i värsta fall - om jag är för mörkrädd och inte somnar alls - så får jag sova på bussen till jobbet imorgonbitti. Ja, det är så illa. Min mörkrädsla är helt otrolig. Jag ligger och gråter ibland för att jag är så otroligt rädd. Jag sov i mina föräldrars säng eller med min lillebror så länge att ni skulle skratta om ni fick reda på hur länge. Att sova ensam är det värsta jag vet. Och nu är det dags. Jag försöker. Usch. Okej. Önska mig lycka till. Puss och "god" natt...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0