Tjohoo! Jag kom hem från jobbet för någon ...

img_2838 (MMS)

Tjohoo! Jag kom hem från jobbet för någon timma sedan och nu har jag duschat och kommit i säng. Har även fixat mina naglar... Jag har ju haft akryl de senaste halvåret typ, men eftersom jag inte får ha det när jag jobbar egentligen så har jag filat bort de allra, allra mesta ikväll. Mina naglar är fortfarande långa och längst ut på topparna är de fortfarande lite akryl kvar så att de blir lite hårdare och inte går av lika lätt :) Det är helt stört att Katten fixade dem för över sju veckor sedan och de har hållit allihopa hela tiden. Hon är grym verkligen!! Nu har jag målat dem i en ny hallonröd/rosa ton. Åh, jag älskar att ha fina naglar! Jag fattar inte hur jag klarade mig utan de innan - stört beroendeframkallande ju.. Haha. Nu ska jag sova. Godnaaaatt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0