Topp tio

Jag tänkte köra en sån där topp-tio-lista nu igen, men med mina favoritlåtar som jag lyssnar mest på för tillfället.
Det finns ingen ordning på dem, alla tio är lika sönderlyssnade och lika älskade.
Gubben i lådan - Daniel Adams Ray
Collide - Howie Day
Lät du henne komma närmre - Melissa Horn
Satan i gatan - Veronica Maggio
I´ll die for you - Lil Wayne
Det är så jag säger det - Håkan Hellström
Elden - Lars Winnerbäck
Inga kläder - Veronica Maggio
Gravitation - Kent
På egna ben - Carola

Så, spännande va. Superintressant. ;) Såå inne på svensk musik just nu, älskar´t, så mycket mer känsla i låtarna. Åh, åh, åhhh!! Imorgon blir det jobb mellan sex.noll.noll och femton.noll.noll. Sedan ska jag till Trollhättan och fika med Kajsa tror jag, sen stannar jag där över natten och på fredagen blir det ännu mera fikor innan jag ska ta mig hem för att jobba tidigt på lördagmorgon och resten av helgen.. Nu måste jag iallafall försöka sova, att gå upp klockan fem imorgon känns inte lockande.. Inte alls...

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

hmm.. det är inte så många faktist, asså, man fotar ju alltid till bloggen och så, men om man räknar bort det kanske det är.. hmm... jag vet faktist inte, det varierar stooort! :)

2011-06-08 @ 22:50:58
URL: http://heaa.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0