Att lyssna eller kyssas?

Jag ligger kvar i sängen fortfarande, lyssnar på musik och kollar igenom mailen, bloggar och lite sånt. Gårkvällens dummaste måste väl vara att, trots att jag gick hem strax innan halv elva igår och inte alls var speciellt berusad utan bara uttråkad, satte på Spotify och min älskade favoritlista som Svante satt ihop och som jag verkligen sparar på och lyssnar jättesällan på bara för att mina "fem-gånger-per-låt" inte ska ta slut. Och så somnade jag efter typ två låtar och nu på morgonen är ALLA LÅTARNA "SLUT". Det kommer alltså dröja till den första juli innan jag får lyssna igen. Skaffa premium kanske? Mmm, de lutar åt det.
'
Btw, stördaste.. Nu när jag skrev att jag inte får lyssna förrän första juli - så skriver jag fel på lyssna och kyssas. Meningen blev alltså "det kommer dröja till den första juli innan jag får kyssas igen"... Är det mitt undermedvetna som försöker säga till mig att jag behöver kyssas mer? Eller mindre kanske? Eller råkade jag spå mig själv av misstag och spådomen lyder att jag inte får kyssas förrän dess.. ÅÅÅÅH! Hoppas inte! Haha.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0